Jeg klarer ikke få opp BankID på mobil, bare vanlig BankID

Endret Mon, 29 Aug 2022 ved 09:29 AM

BankID stiller et krav om at du må ha opprettet et BankID-passord hos din bank for at du kunne benytte BankID til å signere dokumenter. Dersom du ikke har opprettet dette, eller ikke husker ditt BankID-passord, må du ta kontakt med banken din. I mange banker kan dette opprettes ved å logge seg inn i nettbanken.


Dersom du har et aktivt BankID-passord, så vil du i løpet av signeringsprosessen (etter at du har tastet inn ditt fødselsnummer) velge om du vil signere via BankID eller BankID for mobil ved å trykke på lenken "Velg annen BankID"

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen