Med e-signering og web-dokumenter kan du lage kontrakter og sende dem til mottaker for signering - og slippe helt for papirarbeid! Både du og den andre parten kan signere digitalt!
Slik fungerer det
- Fyll ut mal: velg malen du skal bruke, fyll ut dokumentet stegvis og trykk på "send til signering"
- Velg og send: Velg BankID eller e-postsignering. Begge er like sikre! Før inn e-postadressene og trykk send
- Signér: Sjekk e-post! Du og de(n) andre får e-post med instruksjoner. Begge må se gjennom dokumentet først
- Status: Sjekk e-post med signerings-status. Kontrakten lagres trygt i skjemabanken din. Mottaker får en kopi
Signering
- BankID: BankID er en elektronisk legitimasjon for identifisering og signering på nett. Du trenger vanlig BankID fra banken; kodebrikke, app eller BankID på mobil.
- Signering med e-post: Med e-postsignering kan du og de(n) andre parten(e) legitimere dere og signere vha. e-post! Denne metoden er like sikker som BankID. Og dessuten enda enklere!
Vilkår
Vi benytter Lexolve som underleverandør til webdokumenter. Her finner du vilkårene for bruk av tjenesten.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen